mariafoto

Alla inlägg den 16 januari 2011

Av Maria Selberg - 16 januari 2011 14:59

Nu har Corina hjälpt mig med hemsidan och layouten på den. Det blev rätt så bra. Speglar min personlighet på ett lite klämkäckt sätt.. Ni förstår vad jag menar när ni går in på den. Bloggen kommer att vara kvar här, men fotoalbumen landar på hemsidan. Fortfarande under uppbyggnad, men så småningom så kommer väl den att kännas klar?! 


Hemsidan finns mariaselberg.se


Välkommen att kika in, men som sagt fortfarande är det mycket kvar att ordna med. 


Av Maria Selberg - 16 januari 2011 11:33

I går kom Corina förbi och vi började att surra om bloggar, hemsidor och foton. Vilket slutade med att vi gick över till Corina och hon startade igång en hemsida åt mig på one.com, så jag får ett sånt där fotoalbum som jag saknar här. Hemsidan är fortfarande under uppbyggnad, men så småningom så kommer den nog också att vara klar. Sitter och laddar över alla bilder man har på datorn till en extern hårdisk. Datorn börjar tycka att jag har lite för lite plats kvar i minnet, så då är det nog dags för en rensning. 


Så idag blir det en heldag i datorns och fotonas tecken.. Trevligt!! 

Sköt om er alla!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

fotogalleri

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards