mariafoto

Alla inlägg den 17 januari 2011

Av Maria Selberg - 17 januari 2011 14:22

uppdatera min hemsida.. Nygamla bilder landar lite eftersom på rätt plats, men det tar lite tid.. Men det är trevligt att äntligen ha ett bra fotogalleri där fotograferierna får visa upp sig.  Jag vill ge Corina en jättekram för att hon hjälpt mig med alla konstiga frågor och knapptryckningar. Roligt hade vi det iallafall...


här är bara ett litet test...



I kväll så blir det äntligen en sväng till stallet. Fingret har läkt ihop hyffsat nu så det ska nog gå bra. Får ta det lite lugnare bara, eftersom min förkylning inte riktigt har gett sig ännu.





Av Maria Selberg - 17 januari 2011 14:14

Nu är omröstningen på veckans bild v 2 klar. Det kom inte så många röster, men jag har inte tänkt att ge mig.. Nu blir det röstning varje vecka på fredagar och sen så kanske det tillslut blir en fin almanacka att framkalla.


Resultatet blev iallafall:


Vilket jag tycker är en väldigt fin bild.. speciellt när man vet att den bara var så där orange ett litet tag. Inte redigerad alltså. Solförmörkelsens krafter var framme.


Tack alla ni som tog er tid att rösta, och hoppas att ni gör det även de följande veckorna också. Ha en bra Måndag!   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

fotogalleri

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards