mariafoto

Alla inlägg den 20 januari 2011

Av Maria Selberg - 20 januari 2011 08:02

(... omröstningen i morgon på veckans bild!!)

Torsdag morgon, känner mig ganska pigg och allert. Tog min vanliga morgonpromenad till bussen och tyckte det kändes ganska bra temperaturmässigt. Hade bara -11 när jag lämnade huset och ingen blåst. En rask promenad ngr kilometer gör kroppen gott. Sen när bussfärden var avklarad så var det betydligt kallare.-20 Man tycker inte att det ska skilja så mycket på bara några mil, men då fick jag höra att fjällvärlden bara hade -2 i dag- det är ju nästan vårgrader!!  


Har försökt att reda upp fotogallerierna på hemsidan också, det går lite trögt, man har ju så förb.. många foton på div lagringsenheter, men tids nog så kanske man har kommit i kapp och kan börja med nutidsbilder.. väldigt lite fotografering har det blivit också, man hinner helt enkelt inte med allt, även om kameran hänger med jämt och ständigt.   

Sen har jag varit dålig på att hälsa på hos er, mina gamla zoominvänner också- ska bli bättring, jag lovar!!! Så stå ut och lämna mig inte!

Ha en bra Torsdag!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

fotogalleri

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards