mariafoto

Direktlänk till inlägg 23 februari 2011

Vilket...

Av Maria Selberg - 23 februari 2011 14:41

..underbart väder det är idag!

Träderna är alldeles gnistrande vackra, och "lagomt" kallt är det också. Det märks att det är varmare grader som är på ingående.

Kanske lite vårkänslor som börjar smyga sig på- Hoppas!


Ska exprementera i kväll med porträtten igen. Grannen är förberedd och förhoppningsvis laddad. Minneskorten tömda och stativet redo. Man blir lite nervös faktiskt...  


Hoppas att så många som möjligt kan ge ris och ros när resultaten från kvällen är utlagda på hemsidan. Där kommer de att ligga under fliken "svartvitt".

Tacksam för alla råd som ni kan ge mig.


Hoppas att alla har haft en bra Onsdag och att ni hinner ge er ut i det vackra vintervädret i dag!




 
 
Corina

Corina

23 februari 2011 15:08

Var på gymmet idag. Hoppas på bra väder i helgen så jag kan stava lite som omväxling. För tillfället har jag aningen träningsvärk, det nya programmet är lite tuffare än det gamla :) Har betydligt fler muskler tydligen som helt plötsligt fått liv :) Kram !

http://corina.bloggplatsen.se

Maria Selberg

23 februari 2011 15:22

Det påstås ju nästan bli plusgrader i helgen.. Så stavning är nog väldigt troligt också för min del. (fast minusgraderna har ju inte hindrat mig förut..) Så du är ledig i helgen? Isåfall kanske man hinner se dig lite grann för omväxlingens skull:) kramar tillbaks

 
Corina

Corina

23 februari 2011 15:36

Jag kanske kikar förbi och tigger ett glas vin eller två och döpratar lite,fredag eller lördag kväll om det passar ?

http://corina.bloggplatsen.se

Maria Selberg

23 februari 2011 15:39

Jag tror att det inte spelar någon roll vilken kväll. Måste bara se över vinförrådet.... Tror att det har börjat sina.. kramar

 
Ingen bild

Babsan /Cats

24 februari 2011 05:52

Har du några bidrag till fototävling.nu på temat kontrast. Du har så många fina bilder.
Kram

Maria Selberg

24 februari 2011 07:27

åh tack! Ska genast gå in och kolla. kramar

 
skrivmoster

skrivmoster

24 februari 2011 08:30

En liten hälsning från ett ännu KALLT Piteå, som gnistrar av solen bakom trädtopparna!
Kram!

http://www,skrivmoster.bloggplatsen.se

Maria Selberg

24 februari 2011 09:38

Här är det snö och nästan plusgrader (-15)....
kramar

 
Carola

Carola

24 februari 2011 08:32

Godmorgon!
Tack för den fina kommentaren om blommorna :)!
Var in och kikade på dina porträttfoton och dom är ju så fina, jag gillade dom som gick i brunt!
Väntar med spänning på foton du tog igår!
Här har vi -22 grader nu och solen på uppgång :)!
En bra dag till dig!
Kram

http://www.123minsida.se/fotofixfritid

Maria Selberg

24 februari 2011 09:36

Tackar. Försökte titta igenom bilderna i gårkväll, men tydligen så tycker datorn att det är dax för en ordentlig rensning. Den la av efter 3 bilder.. Tar nya tag i kväll efter stallet om tid finns. Blir väldigt glad om du kommenterar det som är bra och mindre bra sen när bilderna är utlagda. Lägger en länk här på hemsidan när det är dax. kramar

 
Spanaren

Spanaren

24 februari 2011 08:48

Våran Basan är bäst ;-) Ser att hon tipsar dig också om kontrasttävlingen (ta zinkhinken med solen på) /kram
Ps Men vad ska jag ta?!?!

http://spanaren55.bloggplatsen.se

Maria Selberg

24 februari 2011 09:38

zinkhinken är en klar favorit hos mig också.. Så den blir det nog. Ska kika in hos dig och kolla läget sen, för visst har du ett galleri som man kan se div bilder på? Har spärrar på denna dator så får göra det senare. Kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria Selberg - 2 januari 2015 21:33


Tydligen ett av dom längsta vinterdvalorna någonsin. Ser att jag tydligen har sovit i över ett år..    nytt år är det dock. Samma sorts vinter som förra verkar det bli. Skridskor och spark blir förmodligen det mest använda "fordonen" även detta ...

Av Maria Selberg - 28 december 2013 21:16

när man har roligt...   vipps så har flera månader gått utan man varken klarat av att lägga ut några bilder ett litet textinlägg här på bloggen. Jag kan ju iallafall- till mitt försvar- säga att kameran har varit på annan ort samt även flera obje...

Av Maria Selberg - 23 augusti 2013 07:11

En arbetsvecka har gått, och äntligen är det fredag och en härlig helg väntar. Suttit med ett gäng bilder i photoshop och mixtrat lite den senaste veckan, men allt går så långsamt...  Man hinner inte så mycket när man bara hinner dutta en halv timme ...

Av Maria Selberg - 21 augusti 2013 14:18

  (Klicka på de små bilderna för att se dom i större format)                                 ...

Av Maria Selberg - 21 augusti 2013 07:55


 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

fotogalleri

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards