mariafoto

Alla inlägg den 7 mars 2011

Av Maria Selberg - 7 mars 2011 13:53

Fjälltrippen flöt på av bara farten. Underbart före i backarna och härliga temperaturer.


Väldigt lite fotograferande blev det dock.. Kameran var med hela tiden, men man hade ändå inte riktigt tid. Två dagar uppe i fjällvärlden är på tok för lite. Hade en plan på att fota "min" lada bl a för den var så vacker där i sin vinterskrud.. men när tid fanns var det alldeles för mörkt. Fick ngr andra lador på bild, men dom är inte alls lika fina som "min".. Ska ju upp om några veckor igen, så då får jag väl prioritera lite ordentligare.


      Snöbrist var det då inte.. Man fick skotta sig in i grillstugan. Dörren syntes knappt..   Ett stackars foto blev det från skidbacken också... Jag var väldigt dålig på att fotografera denna helg.. Måste rycka upp mig! Fler foton och med mer variation måste fixas vid nästa fjälltripp! 

Men väldigt trevligt hade vi och läääängtar tills nästa sväng.


Ha en bra Måndag! 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

fotogalleri

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards