mariafoto

Alla inlägg den 27 april 2011

Av Maria Selberg - 27 april 2011 14:02

En ny dag med nya möjligheter! Vilket underbart väder vi har, vilken VÅR!!!!

Började med trädgårdslandet i gårkväll. Har haft mitt lilla trädgårdsland på höjden nu i två år, men växterna vill inte riktigt överleva vintern. Det blir nog för kallt för de små stackarna....  Så nu blir det ett tradionellt nere på backen istället, och dubbelt så stort. Grävning i några timmar och sen fylla på med jord och plantera ner de som överlevt. Så kanske det blir lite jordgubbar i år? Ikväll så väntar fotbollsträning för lillgrabben och som fotbollsmorsa så är det bara att starta bilen och börja pendeltrafiken till fotbollsplanen och hem. Kanske jag hinner med lite grävning efter det? Annars så får jag nöja mig med fotografering vid träningen. Inte fel det heller.

Här kommer det ngr fågelbilder från i förrgår.

 

Knipa

   

Sångsvan

     Storskrake. Både hona och hane. En art som jag inte har haft på bild förrut, så det var kul.


Hoppas att ni får en trevlig "lill-lördag" i det vackra vårvädret!

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

fotogalleri

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards