mariafoto

Alla inlägg den 13 januari 2012

Av Maria Selberg - 13 januari 2012 20:35

 

Av Maria Selberg - 13 januari 2012 12:40

Här kommer Fredags bilden!


 

Av Maria Selberg - 13 januari 2012 12:23

I dag är det fredag den 13:e- den sk "otursdagen"..


Medans vi sitter och väntar på lite otur, tycker jag att vi fördriver tiden med lite fredagsfräckisar!


##################################################
############


Johnny ville ha sex med en brud på jobbet, men hon hade redan en pojkvän. En dag blev Johnny så frustrerad att han gick fram till henne och sa:
- Jag ger dej 1000 kr om jag får ha sex med dej. Men hon sa nej.
Johnny sa:
– Jag är snabb, jag slänger pengarna på golvet, du böjer dej ner, och jag är klar när du har plockat upp dom.
Hon tänkte efter en stund och sa att hon måste kolla med sin pojkvän. Hon ringde pojkvännen och berättade historien.
Pojkvännen sa:
– Be om 2000 och plocka upp dom så fort att han inte hinner komma ur brallorna.
Så tjejen gick med på förslaget för 2000 kr. En halvtimme går och pojkvännen väntar på att flickvännen ska ringa. Så efter 45 min ringer pojkvännen och frågar vad som hände. Hon svarar flämtande i luren:
- Den djäveln betalade i mynt...


##################################################
#############


Ena killen till den andre:
- Jag förstår mig inte på fruntimmer, de är ju aldrig nöjda.
- Jo men visst är de väl det ibland sa den andre.
- Nä, jag gav min fru en orgasm i morse.
- Ja, men då måste hon väl blivit nöjd.
- Nä, det verkade inte så, hon spottade bara ut den...


##################################################
#############


Paret hade varit gifta i nästan fyrtio år. När de gifte sig hade hon fått lova honom att aldrig titta i en väska som han hade längst in i garderoben. Trots stor nyfikenhet hade hon hållit sitt löfte. Men så tänkte hon att på lördag firar vi vår fyrtionde bröllopsdag, nu måste jag få veta vad det är han döljer.
Hon öppnar väskan och hittar två tomflaskor, en tjuga, en femma och ett par kronor. Det här hade han väl kunnat visa mig tänkte hon.
På bröllopsdagen åt de middag på en fin restaurang och hon tänkte att hon måste bara fråga honom om väskan.
- Jag har en sak att bekänna. Jag lovade att aldrig titta i din väska, men i förrgår gjorde jag det. Men jag förstår inte. Varför skulle det vara så farligt att jag tittade i väskan?
- Jo, sa han, varje gång jag varit otrogen mot dig har jag lagt dit en tomflaska.
Hon blev chockad, men så tänkte hon att två gånger på fyrtio år det är väl inte så farligt.
- Älskling, jag blir givetvis ledsen, men jag förlåter dig. Men pengarna i väskan då?
- Det är pant...


##################################################
#############


Själv har jag inte (än) märkt av någon otur, men dagen har ju bara börjat....







Av Maria Selberg - 13 januari 2012 08:26

Goddagens på er!!


Känner att "min värld" håller på att ordna till sig.. Har haft totalt kaos hemma nu i flera veckor.. Grejer som ligger på alla ställen utom där dom ska har börjat hitta hem igen.. Ett rum/dag så snart är det skinande rent och prydligt igen! Sen är det bara att ta tag i Garaget igen, för där är det ännu värre nu efter husstädningen- för någonstanns måste ju de saker som inte hör hemma någonstanns hamna- åtminstone innan sopstationen :)

                                                                        

Underbart väder har det varit nu flera kvällar i rad också! Jag och voven har tagit våra dagliga långpromenader i härligt månsken och några minusgrader-perfekt! Och nu har ju den här halvlata "tanten" även letat fram skateskidorna också så lite träningsvärk har börjat leta sig upp från ben till armar.  


Jaha, vad händer i helgen då?? hmm ingen aning faktiskt.. Förmodligen så måste jag och lillgumman åka in till stan och inhandla ett par skridskor, annars så blir det nog att fortsätta att städa (dagtid). Kanske någon god mat och dryck kan hinnas med också?!


Önskar er en trevlig HELG!!

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

fotogalleri

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards