mariafoto

Alla inlägg den 20 januari 2012

Av Maria Selberg - 20 januari 2012 13:39

 

I dag blev det två bilder som blev dagens bild. Två st porträtt på äldsta jäntan. Det är så roligt med porträttfotografering när man får testa sig fram med ljussättningen och inställningar  och modellen får kliva in i olika roller- lite teater!  


   

kommentera gärna!


Trevlig Fredag!

Av Maria Selberg - 20 januari 2012 09:46

 

Hallå där ute!


Tänk om man fick krypa ihop i nåon mjuk bädd och bara kika upp emellanåt för att se om det händer något roligt.

Nog ser det rätt så mysigt ut iallafall- Katter kan det där med att VILA!


Vad kommer att hända i helgen då?! För min egen del så blir det middag med systrarna (och respektive) hos oss.

Inte så avancerad mat utan det blir ngn Tacos variant med något gott vin/öl till.

Spela lite sällskapsspel ska vi sen roa oss med hade vi tänkt. Det brukar alltid vara lika roligt. Får se vem av oss som blir argast innan kvällen är slut :)


I går kväll hade jag tänkt att hinna gå igenom porträttfotona från i Onsdags, men som vanligt så hann man inte med det man hade tänkt.. Promenad med voven och sen dammsuga och skura- vips var den kvällen slut. Sen kände jag mig alldeles för trött och tung i skallen också för att orka med att sitta vid datorn, så då är det inte ens lönt att man börjar. Jag får försöka ta tag i det i morgon i stället.

 


Önskar er alla en riktigt härlig fredagskväll och helg!!

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

fotogalleri

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards